New Stuff #2

Ahojte dnešný príspevok je pokračovaním predošlého New Stuff. Tentokrát pôjde iba o kozmetické veci. Nedávno som po dlhšom čase zavítala znova do drogéria a hľa koľko sa mi toho nakopilo. Mimochodom, tento príspevok som plánovala napísať skôr, ale bola som na lyžovačke. po ktorej som sa stala dočasným invalidom. Táákže dúfam, že budem mať aspoň viac času na blog keď už nič pozitívne z toho neplynie. 



Prvou vecou, ktorú som si kúpila je táto micelárka od Garnier. Zaujala ma hneď lebo mi pripomínala tú od Loreál a zároveň Biodermu. Rozhodla som sa ju kúpiť a vyskúšať, či je tiež taká dobrá ako tá od Loreal. Ďalšou vecou, ktorá sa mi páči je obal a skutočnosť, že obsahuje 400ml a nie 200 ako Lorealka a stoji  iba o euro viac. Plánujem napísať príspevok ako porovnanie Loreal micelarky a Garnier.



Ďalšou vecou  je ten najvoňavejší sprchový gél na svete. Naozaj, keby sa dá internetom posielať vôňa tak by som vám poslala aby ste to tiež cítili. Je to vôňa nektarinka kokos. A vonia to presne tak ako ma Nijak inak. A je to naozaj  top  najradšej by som s tým chodila v kabelke a voňala to každých 5 minút. A stojí to iba 1€ !!! 

Ďalšia vec je taktiež od Balei. A znova je to tá najúžasnejšia vôňa na svete. a tiež tuším stoji 1€. Och!

Ďalej tu mám kondicionér od Garnier s marhuľovou vôňou. Už som ho aj stihla vyskúšať a zdá sa mi trochu viac riedky, ale inak mi vyhovuje. 

Toto je moja najobľúbenejšia klasika, mám už asi piate balenie a nedám na ňu dopustiť. Môj milovaný Catrice korektor v odtieni 010 Ivory. Je skvelý, kryje, vydrží a nestojí veľa .


Od Catrice som si tak isto kúpila tieto dva laky (boli na ne polovičné zľavy tak sa tomu nedalo odolať). Catrice laky mám veľmi rada a preto som sa vôbec nebála o ich kvalitu alebo pigmentovanie.

Prvým je 43 Miami Pink čo je žiarivá ružová s trblietkami.

Druhý odtieň je 32 The dark Knight čo je odtieň, ktorý som vám už ukazovala ale bohužiaľ sa mi minul tak som si kúpila nový.

Predposlednou vecou je maska  na pleť od Balei. Som zvedavá ako na ňu moja pleť zareaguje keďže som veľmi citlivá. Ale každopádne veľmi sa na ňu teším.

A poslená vec, ktorú som si kúpila je pilník na nechty. Je úplne obyčajný a vôbec sa mi nepáči podtlač na ňom ale žiaden lepší nemali. Takže tak :)

To bolo k dnešnému príspevku všetko. Dúfam, že sa vám páčil a že som vám dala nejaké tipy na nákupy. Majte sa krásne:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára