DIY Floral Crown

Ahojte, dnešný článok bude DIY, je to moja  moja prvá DIY ever. O kvetinovej čelenke som písala už v minulom článku. Veľmi ma zaujala a rozhodla som sa, že si ju sama vyrobím. Výroba je úplne ľahká a nepotrebujete na to ani veľa vecí. A spokojnosť je 100% zaručená keďže kvety aj to, na čo si ich pripevníte si vyberáte sami. Tak poďme na to :)

Toto sú veci ktoré budete potrebovať:
-Umelé kvety podľa vlastného výberu
-Silikónovou pištoľ + náplň / sekundové lepidlo
-Nožnice
-Čelenka/Gumička okolo celej hlavy


 Kvety kúpite hoci kde, ja som ich kúpila v eurovom obchode, stačí vám len jedna, je na nej veľa kvetov ale ak chcete farebné treba kúpiť viac. Každopádne ak si kúpite viac tých kvetov rátajte s tým, že vám ostanú lebo na jednu čelenku stačí iba pár kvietkov.

Prvá vec čo treba urobiť je odstrihnúť kvety, tak aby mali čo najmenšiu stopku, alebo aby ju vôbec nemali. Treba dať pozor aby ste nezastrihli do umelej hmoty čo drží kvet pokope, potom by sa vám kvet celý rozsypal.

Ak máte svoje kvetinky postriháme a máte vybratú farbenú kombináciu . Ďalší postup je, že opatrne nanesiete silikón  na kvet alebo na čelenku a priložíte k sebe. Je na vás ako rozostupy budete nechávať medzi kvetmi, ja som ich dávala tesne pri seba. Dávajte si však pozor na horúci silikón, aby ste sa nepopálili, alebo na sekundové lepidlo, aby ste sa neprilepili haha. 

 Tu môžete vidieť ako som kvety lepila. Z blízka to nevyzerá príliš lichotivo no ubezpečujem vás, že to na vlasoch vôbec nevidno.

 Tramtadadááá a tu je výsledok. Je to naozaj veľmi jednoduché, treba len trocha kreativity a zručnosti a svoju Floral Crown máte na svete.






Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil a floral crown si vyrobíte aj vy :) Ahojte!


10 komentárov:

  1. Veľmi pekné, si šikovná :-) A na tej poslednej fotke si naozaj nádherná ! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úplne top :3 si strašne krásna :D myslím, že by si mala DIY robiť častejšie :) Strašne super to je :) Určite vyskúšam :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne :) a áno určite plánujem robiť aj ďalšie DIY :)

      Odstrániť