Fur obsession + mini foteníčko

Ahojte. V poslednom čase je krásne počasie. Všetko nasvedčuje tomu, že jar je už za dverami preto sme sa s kamarátkou rozhodli ísť fotiť. Dopadlo to trochu inak ako sme si predstavovali a celé fotenie trvalo asi 5 minút, takže fotky vyzerajú tak ako vyzerajú. Každopádne dnes by som chcela písať o kožušine. Aj keď je zima už nenávratne preč kožušina sa dá použiť ako doplnok k outfitom. Či už obľubujete "živú" alebo fake kožušinu momentálne je veľmi v kurze a pekne zladená dodá oufitu veľký šmrnc.

Ale teraz poďme naspať k mojej Simonke 
má na sebe: 
Tričko, sukňa náhrdelník: H&M
Okuliare, opasok : Zara
Lodičky: Motivi





 A teraz rýchlo spať ku kožušínám. Viete, keď sa cez víkend nudíte nájdete také veci na ktoré by ste normálne vôbec nenatrafili. V babkinej skrini som objavila sáčok plný kužíšín a bola som v siedmom nebi. Preto som sa rozhodla použiť ich  všetky k jednému outfitu a myslím si, že to vyzerá naozaj skvele.

Kožák: Stradivárius
Roztrhané DIY rifle: New Yorker
Topánky: Asos
Okuliare: Staré pilotky z mladých čias môjho otca
Kožušina: Babkina skriňa
Táto biela fur sa mi páči zo všetkých najviac. Ani si neviete predstaviť akú jemnú srsť má polárna líška (pardon ochrancom zvierat), ale naozaj. Je krásna čistunká biela a neskutočne jemná.





 Táto ďalšia má na koncoch aj nohy čo moc nie je pre mňa lebo nie som až taký sadista aby som si okolo  krku viazala niečie nohy(:D:D), ale vyzerá to dosť dobre!


 A posledná je obyčajná čierna, ktorá tiež vyzerá skvelo. Všetky tieto kožušiny skvele hrejú a úplne preberajú funkciu šálu, ktorý je ešte v tejto skorej jary veľmi potrebný.


A tu je pár ďalších inšpirácii ako nosiť kožušinu. 




Toto bolo na dnes všetko, dúfam, že aj vám prirástli kožušiny k srdcu tak ako mne, lebo su naozaj skvelé. Majte sa:)




2 komentáre: