Comeback

Ahojte, po menšej (väčšej) pauze som späť. Je mi ľúto som sa blogu dlhšiu dobu vôbec nevenovala.  Zo dňa na deň ako  keby zanikol. Niekoľko týždňov mi ani neprišlo na rozum čo by som sem napísala. Nemala som žiadnu inšpiráciu ani  nápady.
Dnes som si však povedala, že  nie. Nechcela som to len tak nehať, pretože ma to veľmi baví a vzala som si to aj zo strany ľudí, ktorí to (možno) čítajú. Ja osobne by som sa nevrátila na blog kde dlhú dobu nikto  nič nepridal. 

Takže som spať. 

Tento príspevok  vznikol  iba spontánne. Nemám nič pripravené. Žiadne nafotené fotky, alebo tému, ktorú by som opisovala. Bude to skôr taký priez časovým obdobím kedy som neblogovala a  pár vecí ktoré  by som si želala (wishlist). Plus inšpirácie a nejaké tipy.

Takže  začala by som asi  mojim výletom  do Viedne zo školy podotýkam. Bol strašný ale o to nejde, mám z tade pár  pekných fotiek tak sa s vami aspoň podelím o umelecký zážitok.






A tu sú moje DIY rippted jeans, na ktorých boli spočiatku iba decentne diery ale teraz mam vonku cele kolena a som nadmieru spokojná. Úplne dokonale sa k nim hodia moje lodičky z primarku. Už len kvôli nim sa neviem dočkať leta. Mimochodom Výroba takýchto jeansov  trvá asi 5 minút:)

Nemám rada romantiku ale toto je krásne. 

A  najlepšie na koniec. Top oslava 18tky so super ľuďmi. Dúfam, že autorovi fotky neprekáža, že som mu ju ukradla. Každopádne by ste ho mali isť follownuť na Instagram, lebo má skvelé fotky @AlexGoetsch a link je tu

A tu je môj Wishlist. nachádza sa v ňom iba jedna vec a to je táto sukňa. Nie konkrétne táto, ale tento typ. High waisted, obtiahnutá, po polená. Ach... A k tomu crop top a lodičky.


Ďalšou vecou ktorú by som chcela vlastniť je ale niečo čo si chcem sama vyrobiť. Je to transparent bag. Čiže priehľadná kabelka. 


  
Dúfam, že zoženie potrebné veci na výrobu tejto kabelky a pripravím DIY príspevok :)


Ďalej by som vám chcela poradiť nejaké pesničky na ktorých si  teraz dosť " fičím"  je to napríklad táto nová novučičká Lana Del Rey 


 Ďalej som sa znova "zaľúbila" do Nirvany a to konkrétne do piesne Where did you sleep last night. 


A  poslednou vecou ktorá ma zaujala a inšpirovala boli filmy a seriály. Momentálne sledujem iba GLEE a to ma  tiež  opäť po dlhom čase chytilo za  srdce preto  ak ste na tom boli tak ako ja tak  začnite  znova pozerať GLEE lebo to stoji za to ! :)


Film  o ktorom vám teraz niečo napíšem je starý, ale to nič nemení na jeho kvalitách. Je to film Amadeus, ktorý mi poradila kamarátka a naozaj to stálo za to. Tie tri hodiny sa naozaj oplatili.  Tento film približuje život Mozarta. Dokonale talentovaného človeka. Ak máte čo by len trošku radi vážnu hudbu odporúčam vám ho!  Odporúčam ho aj tým, ktorý  klasickú hudbu  nepočúvajú, pretože  film je skutočne kvalitný a perfektne spracovaný. 



Ďalším filmom, ktorý som však videla dávnejšie sú Rivali. Spočiatku ma  film absolútne nezaujal. No po prečítaní niekoľkých recenzií, ktoré kypeli  chválami som sa odhodlala si ho stiahnuť. Neľutovala som. Film bol DO KO NA LY. Dlho som nevidela nič tak  kvalitné a skvele spracované! Pripájam Trailer filmu. Myslím si však, že mnohých z vás nezaujme, ale film stojíí naozaj za to! 


To bolo na dnes všetko, dúfam, že sa vám príspevok po takom dlhom čase aspoň trochu páčil. Snáď sa mi podarí blogovať častejšie. Majte sa pekne. 
-Emma




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára