Lip products

Ahojte, dnešný článok bude o mojich produktoch na pery. Ukážem vám moju zbierku balzamov, rúžov aj leskov. 
Tento článok som plánovala na minulý týždeň ale počasie mi v tom zabránilo, keďže je vonku stále zamračené a prší, podmienky na fotenie nie sú práve najlepšie. Keď som po 2 hodinovom fotení zistila, že fotky za nič nestoja, bola som naozaj veľmi sklamaná, ale to ma neodradilo od ďalšieho fotenia. Fotky som fotila včera a počasie bolo ešte horšie ako minulý týždeň, ale napriek tomu dúfam, že sa vám bude príspevok páčiť, lebo s ním bolo naozaj veľa námahy.


Rúže



 Začnem rúžami pretože sú mojimi najobľúbenejšími produktami na pery. Väčšinu svojich rúžov som dostala. Sú to testery od značky Guerlain ktoré sú veľmi kvalitné a preto ich rada používam a vôbec mi nevadí, že nemám normálne balenie.







Ako prvý vám ukážem rúž od Pupy.
Diva´s rouge- rossetto
Je veľmi príjemný na perách, nevysušuje, ale s výdržou to nie je práve ružové vydrží maximálne dve hodiny. Každopádne, mám ho veľmi rada a používam ho v každom ročnom období. Pigmentácia je veľmi dobrá.



Ako druhý vám ukážem rúž od Guerlain- KISS KISS Extreme 160 Plus Que Jamais Rose , ktorý je staroružovej jemnej farby ktorá sa hodí snáď ku všetkému. Je príjemný na perách a nevysušuje, čo je dôvod prečo nemá extra dlhú výdrž. Pigmentáciou je však veľmi dobrý.



Tento rúž je taktiež od Guerlain- KISS KISS 532 Orange Mambo
Na prvý pohľad sa mi zdal až príliš oranžový no po nanesení na pery  ma milo prekvapil svojou jemnou a zároveň prirodzenou farbou. Výdrž je rovnaká ako u predchádzajúceho rúžu čiže približne 3 hodiny. Jeho pigmentácia je dobrá. 



Nasleduje znova Guerlain- KISS KISS 561 Pinky Boop 
Je dosť  vodový a v tube vyzerá byť výrazný ale opak je pravdou  je veľmi jemný a  decentný. Skvele sa hodí počas  jarných a letných mesiacov. Výdrž je podobná ako u  balzamov na pery, čiže  nie moc dlhá. Pigmentáciou nie je zrovna z tých najlepších ale v tomto prípade mi to vôbec neprekáža.



Tento rúž je výraznej fialovej farby ktorej som sa spočiatku bála ale potom ako som ho vyskúšala sa mi veľmi zapáčil a zaradil sa medzi moje najobľúbenejšie je to Guerlain- Kiss Kiss 576 Délit De Fuchsia. Skvele sa hodí na zimné mesiace a takisto má aj dobrú výdrž. Je skvele pigmentovaný.


Loreál-Plum Sunrise 345

Je veľmi zvláštny pretože  sa nehodí ani do skupiny hydratačných rúžov ani do tých dlhotrvajúcich. Je to niečo medzi. Pigmentáciou trochu zaostáva ale vo viacerých vrstvách sa dá ľahko dosiahnuť požadovaný odtieň.  Má studenú fialovú farbu s menšími trblietkami, ktoré mi spočiatku vadili ale potom som si na ne úplne zvykla, keďže na perách sú nebadateľné. A najväčším bonusom pre mňa je krásna nie veľmi identifikovateľná vôňa ktorá mi jemne pripomína vanilku a kokos ale len veľmi jemne. 



Tento rúž radím do svojej letnej kolekcie pretože je na leto podľa mňa stvorený. Je žiarivej ružovej farby ktorá mi evokuje leto vodu slnko... Je to Guerlain-KISS KISS 562 Pink Polisson. Výdrž je štandardná a pigmentácia je skvelá.




Tento rúž určite odporúčam každému odvážnejšiemu dievčaťu ktorá rada experimentuje. Kedysi som si myslela, že by som si na pery nikdy nič takéto žiarivé nedala, opak je pravdou a tento rúž je teraz jedným z top v mojej zbierke. Je to Guerlain- KISS KISS 503 Sweet Fuchsia. Má skvelú pigmentáciu a taktiež výdrž. Veľmi sa mi páči jeho farba, lebo nie je obyčajná ružová ale má taký modrý podtón, ktorý bohužiaľ nie je vidieť na fotkách.


Ďalej bude nasledovať 5 červených rúžov, ktoré sa asi budú každému zdať úplne rovnaké avšak opak je pravdou.  Každý z nich je úplne iný, jeden je tmavší, ďalší je bledší alebo viac do ružova alebo úplne tmavý. 
Tento rúž Guerlain- KISS KISS EXTREME 120 Rouge Infini je skôr tmavšej elegantnejšej farby. Taký pravý červený rúž, ktorý potrebuje vlastniť každá jedna žena. Je veľmi pigmentovaný a taktiež dlhotrvajúci čo so sebou prináša vysušovanie ale v tomto prípade mi to vôbec neprekáža.


Ďalším v mojej "červenej" zbierke je Guerlain- KISS KISS 522 Insolence De Rouge. je žiarivej červenej farby a k jemnému líčeniu sa perfektne hodí aj na deň. Pigmentácia je perfektná tak isto ako výdrž. 


Tento červený rúž sa farbou dosť podobá na prvý z červených ale predsa je trochu iný. Kvalitami sú však rovnaké je to Guerlain- KISS KISS 531 Fabulous Rouge.


Predposledným z mojich červených kamarátov je Guerlain- KISS KISS 523 Exces De Rouge. Na fotkách sa zdá byť úplne rovnaký ako všetky predošlé ale mne pripadá skôr až veľmi tmavo ružový až  červený. Veľmi sa mi páči a túto červenú používam v lete. Je znova skvele pigmentovaný a tak isto dobre je na tom aj s výdržou.


Teraz prichádza na rad môj najobľúbenejší "červený" rúž. Slovo červený je v úvodzovkách preto , lebo tento rúž nie je typickým červeným rúžom. je veľmi tmavý. Dostala som ho na Vianoce po tom ako som si ho sama objednala a ani náhodou neľutujem. Je to najlepší rúž aký mám vydrží mi celý večer a pigmentáciou je dokonalý. Takú farbu ako vidíte v tube dosiahnete aj na perách. Dámy a páni je to Sleek- true colour lipstick sheen CHERRY.


Lesky

Ďalšími mojimi produktami na pery sú lesky ktorých vlastním naozaj veľmi málo. Nemám  ich príliš rada pretože sa mi nepáči, keď mam lesklé pery a hlavne sú nepraktické keď vonku fúka vietor. Vtedy nemáte lesk iba na perách ale aj všade okolo pier a na vlasoch (je to strašne nechutné), čo nie je moc dobrý imidž haha. Preto nosím lesky iba  ak vonku nefúka. Keďže fúka skoro celý rok lesky využívam iba niekoľko dní do roka, v lete. Preto ich mám tak málo, ale som s tým spokojná. 



Tento lesk je Chanel- Levres Scintillantes Glossimer 60. Je to môj najobľúbenejší lesk má krásnu jemnú ružovú farbu a je veľmi príjemný na perách.


 Tento lesk je rovnakej značky ako predošlý Chanel-Levres Scintillantes 92 Glitter. Tento lesk je naozaj dobrý, ale mne nevyhovuje v tom, že obsahuje trblietky, ktoré ja naozaj na perách neobľubujem. 


 A posledným leskom je Catrice- Colour Show Light My Fire 070. Je krásnej červeno oranžovej letnej farby ktorá má vraj vydržať na perách až 4 hodiny. Je veľmi príjemný na perách a má skvelú ovocnú vôňu. 


Starostlivosť o pery

Posledná časť článku ale pre moje a aj pre každého pery najdôležitejšia je starostlivosť o ne. Hlavne  počas  zimných mesiacov sa nám pery najviac namáhajú preto sa o ne treba starať a nenechať si ich zničiť zimou. A vlastne kto by chcel mať suché popraskané pery? 

Prvým balzamom z vrchnej rady z ľava je Balea Young , ďalej je to Labello-Soft Rose a nakoniec Balea Sensitive. V spodnom rade z prava je veľmi hydratačný balzam od L´Occitane Beurre De Karté Shea Butter ktorý naozaj odporúčam, ďalej je to balzam od H&M- French Kiss Lipgloss, ktorý má jemnú rožovú farbu a pekne vonia a na konci je Hojivý Zázrak od Oriflame vo vanilkovej "príchuti" ktorý snáď každý veľmi dobre pozná.

Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil užite si zbytok víkendu a zajtrajšie prázdniny (ak ste školopovinný). Ahojte! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára