Lazy weekend

Zdravím! Víkend je pomaly za nami a treba sa chystať na ďalší ťažký týždeň, ktorý nás čaká.  V sobotu som pre vás pripravovala príspevok o mojich "Lip products". Nanešťastie fotky nevyšli podľa očakávania, takže na tento príspevok sa môžete tešiť niekedy v priebehu týždňa. Dnes to bude trochu obrázkové. Môj život sú len samé obrázky, filmy, hudba. Preto trávim kopu času na mojom obrázkovom svete menom We Heart It a môj účet si môžete pozrieť tu. Milujem ponuré čiernobiele fotky, ktoré majú pre mňa väčší význam ako gýčové fotky Macbookov a  Starbucksov. Taktiež milujem obrázky prírody. Nie umelé ale také naozaj prirodzené, tie ma naozaj nadchýnajú a mám chuť ich navštíviť. 

Takže tu je pár z mojich obľúbených:

Nature:


Animals:

Buildings:

Quotes:


Random pictures:

Dúfam , že sa vám príspevok aspoň trochu páčil, aj keď  bol trochu iný ako tie do teraz. Ani som nevedela, koľko veľa času mi to zaberie. Každopádne vám prajem pekný zbytok dňa. Ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára