Make up review + Makeup tutorial

Ahojte! Ako víkendujete?  Dúfam, že oddychujete po ťažkom týždni, lebo pre mna určite bol. Dni pred zaokrúhľovaním známok sú vždy tie najťažšie. Každý deň samé písomky a skúšaní a rôzne iné veci. Preto sa veľmi teším, že je víkend a keď som mala aspoň trochu voľného času rozhodla som sa urobiť príspevok.V dnešnom príspevku budem porovnávať make-upy ktoré mám doma a ktoré som odskúšala.
A v druhej časti príspevku bude menší tutoriál na líčenie, ktorý sa dá nosiť na dva spôsoby. Niečo ako denné a večerné líčenie. 

 Mojím najnovším make-upom je Maybelline New York AffiniMAT ktorý je úplne nový. Mám ho v odtieni 003 Light Sand Beige Ešte som o ňom nepočula a preto som sa ho rozhodla vyskúšať. Veľmi ľahko sa nanáša a je príjemný na pokožke.
Konzistencia: Tekutá
Odtieň: veľmi pekné bledé odtiene ktoré nie sú oranžové
Vôňa: Toto je najhoršia vec na celom make-upe čo som si v drogérii nevšimla. Prvých pár sekúnd smrdí ako alkohol. Tá vôňa po chvíľke prestane ale nie je to vôbec príjemné.
Cena: veľmi dobrá stojí iba niečo okolo 7 €.
Balenie: Nie príliš šťastná voľba. Keďže konzistencia je tekutá tak toto balenie nie je dobré. Ľahko vám vytečie ak si nedáte pozor.
Krytie: Niečo medzi nízkym až stredným krytím.
Celkový dojem: 7/10

Tento make-up by som odporučila niekomu komu nezáleží na vôni make-upu a dievčatám ktoré nepotrebujú nič zakrývať a majú radi prirodzený look.

Druhým make-upom je Maybelline Affinitone. Mám ho v odtieni Vanilla Rose. Dostala som ho od kamarátky a to je aj dôvodom prečo mi celkom nesedí odtieň. Riešim to jednoduchým zmiešaním dvoch make-upov čo vytvorí perfektný odtieň. Nanáša sa dobre a  po nanesení na pleť je tvár jemne zamatová.

Konzistencia: Rovnako tekutá ako pri predošlom make-upe.
Odtieň: Na moju pleť trochu tmavý ale bez oranžových tónov.
Vôňa: Nemá žiadnu špeciálnu vôňu. 
Cena:  Je podobná ako pri predošlom make-upe, okolo 7 €
Balenie: Kedže tieto dva make-upy sú rovnakej značky rovnaké je aj balenie čo ani pri tomto výrobku nebol dobrý krok. Veľmi ľahko vytečie.
Krytie: Stredné
Celkový dojem: 7/10 

 Tento make-up by som doporučila dievčatám ktoré nechcú na make-up míňať veľa peňazí a tým čo majú radi ľahké a prirodzene líčenie.


 Posledným make-upom je Max Facor Lastin Performance. Mám ho v odtieni 101 Ivory Beige. Tento make up je veľmi dlhotrvajúci, nezalieza do vrások a skvele sa nanáša.

Konzistencia: Konzistencia je úplne perfektná. Nie je riedky ani hustý. Je úplne akurát.
Odtieň: Odtieň vyzerá byť na prvý pohľad super no po chvíli na koži trochu stmavne ale nie je to žiaden veľký rozdiel.
Vôňa: Vôňa je príjemná. Nič špecifické.
Cena: Okolo 10 € čo je veľmi dobré pretože balenie obsahuje až 35ml make upu.
Balenie: Balenie je vyhovujúce. Vhodné na cestovanie pretože nie je zo skla.
Krytie: Stredné
Celkový dojem: 8/10
Tento make up by som doporučila aj dievčatám s menšími nedokonalosťami pleti pretože veľmi pekne kryje. Takisto tým, čo si make up nosia vo svojej kozmetickej taštičke pretože jeho balenie je na to úplne ideálne.



Z ľava: Max Facor Lastin Performance, Maybelline Affinitone, Maybelline Affinemat.

V tejto časti príspevku vám ukážem jednoduché líčenie ktoré je vhodné na denne ale aj na večerné nosenie. Treba naň iba pár základných výrobkov ktoré nesmú chýbať v žiadnej kozmetickej taštičke.

 PS. na fotkách mám mokré vlasy.
Bez make upu.

Po nanesení make-upu Maybelline Affinimat.

Ďalej som použila korektor. Make up som zafixovala púdrom a obočie som si zvýraznila hnedým tieňom.

V ďalšom kroku som použila ten istý tieň ako na obočie na vykreslenie mojich očí. Tieň som nanášala pod kosť nad okom. 


Do vnútornej strany viečka  som naniesla zlatý prirodzený tieň.

Potom som použila trochu čiernej farby na štetec s dlhými štetinami a stratila som ho v ohybe oka a takisto som ho úzkym štetcom naniesla pod oko. 

Do vnútorného kútika som použila rozjasňovač pre oživenie líčenia.


Naniesla som gélovú linku.

V poslednom kroku som použila špirálu, tmavšie hnedé  líčka so striebornými odleskmi ktorý som použila ako konturovač a jemný ružový lesk bez ligotiek.

Toto je koniec tutoriálu pre denné líčenie. 

Pre večerný look  som zvolila tmavo červený rúž.


Tramtadadáá

Produkty ktoré som použila na tutoriál:
Make up: Maybelline Affinimat
Korektor: Catrice Camouflage 
Púder: Rimmel Stay Matte
Tiene : Sleek Au Naturelle
          Sleek Vintige Romance
Linka: Meybelline Lasting drama gel eyeliner
Špirála: Max Factor False Lash Effect
Líčka: Sleek Antique 
Lesk: Chanel Levres Scintillantes Glossimer 60
Rúž: Sleek Cherry

Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil. 
Majte sa krásne a užite si zbytok víkendu papa :)








3 komentáre:

  1. Ahoj, doufám, že se na mě za komentář nebudeš zlobit, ale ta verze s červenou rtěnkou je už příliš výrazná, myslím si, že i na večer. Máš krásné rty a klidně můžeš ubrat na očích, myslím, že to bude hezčí než zvýraznit oboje.

    Co se týče recenzí, tak nejsou špatné, ale na můj vkus moc stručné a podle nich bych si nevybrala. Co třeba výdrž na pleti? Potřeba zapudrování? Jakou máš pleť, že ti na ní make-up sedí/nesedí?

    Jinak jsi velice hezká a určitě bloguj dál, neber to jako nějaký hate, ale konstruktivní kritiku.

    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite to neberem ako hate:). Aj ja som si vsimla až na fotkach že to je trochu viac vyrazne ako som planovala ale nevadi a som rada za kritiku a recenziu som robila po prvy krat a nabuduce sa urcite budem snažit zmeniť to a zlepšiť. Keby mi to nenapíšeš tak si to ani neuvedomim, ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Ahoj :) Chcela by som sa opýtať, aký je odtieň toho Affinitonu Vanilla Rose. Má žltý alebo skôr ružový podtón? Vopred ďakujem za odpoveď. :)

    OdpovedaťOdstrániť