Inspiration

Ahojte, dnes vám ukážem pár veci, ktoré ma inšpirovali.

Prvou vecou, ktorá ma úplne uchvátila a stavím sa, že  polke slovenska sa to bude zdať divné. škaredé a na smiech je čelenka z kvetov. Je to krásny  štýlový doplnok ktorý môžte  v zahraničí vidieť na každom rohu a keďže ja už cítim blížiacu sa jar potrebujem aj ja niečo také. Pozerala som rôzne stránky kde ich predávajú  ale  tými cenami som zostala obarená. Pohybujú sa  od 20€ až do 90€. Čo je úplne neskutočné za  čelenku s umelými kvetmi, preto som  si zistila postup výroby takejto čelenky a rozhodla som sa, že si nakúpim umelé kvety a budem doma tvoriť.








Výroba takejto čelenky je veľmi jednoduchá. Potrebujete iba umelé kvety, taviacu pištoľ alebo sekundové lepidlo a gumičku alebo drôt a to je všetko. Potom už iba trochu fantázie a šikovnosti a vaša čelenka za pár eur je hotová a možno bude ešte krajšia ako tie za 90€ haha.

Ďalšou  vecou ktorou som inšpirovaná, ak sa to tak dá nazvať sú módne kampane na rok 2013/2014. 

Najviac  top pre mňa je Dior kampaň kde je aj Robet Pattinson (ktorého veľmi nemusím, ale tu sa mi veeeeeeeeeeľmi páčil). Na kampaň som natrafila nechcene. Objavila sa mi ako reklama  na Youtube a tak veľmi ma zaujala, že som si ju pozrela celú (prvý krát som videla celú reklamu na Youtube). A pozerala som ju potom ešte asi 3 krát stále dokola, lebo je naozaj top. Veď posúďte sami.

Ďalšou kampaňou je Louis Vuitton, ktorá bola natáčaná v Paríži, mojom naj milovanejšom meste, a preto mi hneď učarovala. Je rozdelená na dve časti





Ďalšou kampaňou je Yves Saint Laurent, ktorá je úplne skvelá.  Taktiež pozostáva z dvoch častí. Je celá čiernobiela a odohráva sa v starej priestrannej budove kde modelka a malé dievča tancujú. Sú tam prvky baletu aj gymnastiky. Toto všetko doprevádza príjemná hudba. Ach, slasť dívať sa na to.



Ďalšou kampaňou, ktorú by som mohla nazvať aj kratší film je kampaň na jar/leto 2014 od Alexandra McQueena, ktorého veľmi obdivujem. Hrá tam Kate Moss a celá kampaň  pôsobí veľmi hororovo a pochmúrne. No proste nebolo mi všetko jedno keď som ju pozerala. 


Ďalšou kampaňou je Dolce&Gabbana ku ktorej nie je video, iba zákulisie prehliadky, ktoré sa mi tak isto  veľmi páči a je dotvorené skvelou hudbou. K tejto kampani pridávam aj fotky. 



Mojou poslednou inšpiráciou je mladá blogerka Vanda Janda, ktorú sledujem už dlhšiu dobu. Ak ju nepoznáte, jednoznačne sa chodte pozrieť na jej blog tu a instagram tu. Má skvelý štýl a nadčasové kúsky a nebojí sa obliecť čo chce aj napriek našej konzervatívnej krajine. Preto sa ňou často nechávam inšpirovať. Takže ak ju nepoznáte  určite ju choďte všade follownuť lebo neoľutujete :) Pripájam pár jej fotiek (dúfam , že to nevadí)






Takže to bolo k dnešnému postu všetko, dúfam, že sa vám páčil . Ahojte :)









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára