Niečo o mne

Ako už asi viete, volám sa Emma. Som študentka gymnázia a milujem módu, kozmetiku, fotografie ,filmy, hudbu, a blá blá blá. A hlavne ľúbim svojich kamarátov. Toto je môj druhy post a rozhodla som sa že sa vám trošku predstavím. 
Toto som ja: 


Keď už som hore spomenula tú hudbu  tak vám o nej niečo poviem, počúvam všetko. Ja viem je to nudné ale naozaj počúvam všetko. Všetko čo je dobré v poslednom čase a celkom orientujem na starších skladateľov a cítim sa ako by som do tejto doby ani nepatrila. Tak isto si rada vypočujem rôzne remixy na štyl tomorowland (lebo áno aj ja tam chcem ísť ako všetci ostatní) a tiež rada počúvam vážnu hudbu ( pri nej sa skvelo učí skúste to) a mojou úplne najväčšou srdcovkou je Lana Del Rey ktorú by som vedela počúvať  stále 24 hodín v kuse. Potom sa celkom orientujem aj na alternatívny rock a  počúvam kapely ako Arctic Monkeys, Placebo, 30 seconds to mars, Coldplay atď.
Moje TOPKY:










Ďalej vám poviem niečo o mojich obľúbených filmoch.
Moja obľúbená herečka je Meryl Streep a teda nebude asi veľkým prekvapením, že môj obľúbený film je film s Meryl Streep a to sú Madisonské Mosty- je to starší film ale určite stojí za zhliadnnutie. Btw ak hľadáte perfektný film  pre vás chodte na stránku www.csfd.cz určite sa tam pre vás niečo nájde a si nie ste istý určite vám pomôžu komentáre a recenzie rôznych ľudí.

To je o mne na začiatok všetko, určite sa o mne dozviete viac v ďalších postoch. Majte sa krásne ahoj! :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára