Instagram

Ano každý to poznáme Instagram, každý tam sme. Aj ja som a pridávam fotky, často. Je to asi nejaký druh obsesie tým aby vám ľudia lajkovali fotky alebo aspoň aby ste sa o svoje vytvori podelili s kamarátmi a zachytili každú  udalosť do detailov (napríklad to čo práve jete) s ostatnými ľuďmi z Insta rodinky.  :D ... Ak chcete choďte ma follownuť volám sa Emmmalie (môj instagram) budem rada haha..

Yes, everybody knows Instagram and everybody posts pictures there. It´s some kind of obssesion. You post pictures there because you want other people to like it or you want to show your friends what are you doin or eatin right now haha. Go follow me if you want to I will be happy about it  my Instagram is Emmalie link.

Môj Instrgram:
My Instagram:



 A pár otrepaných vtipných obrázkov na účet Instragramu. haha
And here are few old funny pictures of Instagram. haha




Ahojte! :)
Bye






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára