Mám blog!

Ahojte! 

Moje meno je Emma a týmto by som vás chcela privítať na mojom novom blogu. Budete tu môcť nájsť mnoho typov, nápadov a mojich postrehov zo sveta módy a kozmetiky. Prvý príspevok by som chcela zasvätiť tým ktorý ma k vytvoreniu vlastného blogu inšpirovali. Môj zoznam top 10 blogerov a youtuberov ktorý sú pre mňa naozaj TOP! 

10. Tanya BurrTanya je skvelá. Vždy usmiata a pripravená  vyčariť perfetkný make up. Jej videá bohužiaľ nesledujem dlho ale aj za ten krátky čas som si ich veľmi zamilovala. Jej blog nájdete tu.+ Pridávam jedno z mojich najobľúbenejších videí.



9. LBHautefashion
Lukáša som  objavila čírou náhodou a som za to strašne vďačná aj keď nie je ešte taký naozajstný make-up guru (nemyslela som to v zlom, myslela som tým to, že ešte nemá milión odberateľov) , myslím si, že sa ním raz stane. Je veľmi šikovný a má potenciál. 
+ oblubene video



8.SVARTSVANUR
Veronika to naozaj vie. Jej blog bol prvým ktorý som kedy sledovala, zostalo mi to až do teraz a to ma veľmi teší. Musíte ju čeknuť lebo je skvelá má rôzne nápady a skvelé DIY. A jej štýl je božský.
Veronikin blog!!

7.Michelle Phan
Michelle je klasika. Ju pozná snáď každý. Je tvárou Lancomu a po novom má už aj vlastnú značku EM cosmetics ( ktorá ma bohužiaľ moc nezaujala ale Michelle každopádne držím palce) a jej tuoriály sú skvelé !

(nedalo mi a ten tutoriál som skúsila aj ja ale nedopadlo to až tak podla mojich predstáv , každopádne skvelá zábavka na nudné poobedie)

6.Jennxpen
Jen nie je zo sveta módy ani kozmetiky ale je vtipná a jej videá sú vždy trefné a rada ich pozerám preto sa zaradila k mojim top. 



5.Petra LovelyHair
Petra vyhrala blogerku roka takže niet pochýb o jej kvalitách, jej kozmetika  je väčšinou z drogérií a to sa mi veľmi páči lebo je dostupnejšia pre viac ľudí. Držím jej palce v ďalšom blogovaní a "youtubovaní". Jej blog nájdete tu
A video je tu 


4.Vanda Janda
Vanda je dievča asi v mojom veku, prvýkrát som ju našla na Instagrame a potom som začala sledovať jej blog. Jej štýl je úžasný. Často nakupuje v Secondhandoch a má šťastnú ruku lebo veci čo tam nájde sú niekedy naozaj skvosty. A  k tomu je ešte aj krásna a má postavu modelky. Nič viac nič menej. Jej blog je tu a jej instagram je vandajanda (chodte ju všetci follownuť!)

3. Moma Horňáková
Moma je skvelá ( už mi je trápne o každom písať že su skvelí ale naozaj sú a ja si nemôžem pomôcť).
Veľmi sa mi páči jej štýl. Dosť ho v poslednej dobre zmenila tak isto ako svoj účeš a všetko sa zmenilo k lepšiemu! Jej blog nájdete tu a jej instagram je momahornakova  follownite ju! :)

2.Getthelouk
Lucka je moja srdcovka keď pridá nove video tak mam motýle v bruchu. Milujem jej tagovky ale aj tutoriály. Vidno že sa tomu naozaj venuje a je v tom skvelá, dúfam , že bude pokračovať lebo ona je pre mňa asi najlepšia blogerka z Česka a Slovenka a jej blog môžte nájsť tu
plus video 


1.Zoella
A konečne sa  dostávam k mojej top blogerke! Je to Zoella. Zoe je úžasná je krásna je vtipná, usmievavá, nie je vôbec namyslená a je úplne prirodzená. Jej videá mi vždy zdvihnú náladu a zlepšia deň. Pred pár týždňami vyhrala cenu  za najlepšiu blogerku a myslím si , že právom !  Jej blog najdete tu.
A tu je jedno z jej skvelých videí

Tak bol "top 10" mojich obľúbených blogerov ktorí ma inšpirujú každý deň a zlepšujú mi náladu. Ak ste to celé prečítali veľmi ma to teší  a vážim si to , pretože je to môj úplne prvý post. Ďakujem a prajem pekný zvyšok dňa. Cmuk






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára