Yoga

Dnešný príspevok bude o mojej veľkej záľube....Dobre, priznám sa, že v poslednom čase som sa Yoge  skoro vôbec nevenovala, ved to poznáte na nič nie je čas ráno škola poobede prídete domov spite potom sa učite a potom zase spite a  na druhy deň znova a potom znova  a znova.. :( A potom príde víkend a vy radšej idete von alebo oddychujete po ťažkom týždni ako isť  cvičiť. Ano som leniváá... Ale aj tak vám chcem povedať aká je yoga skvelá.
Veľa ľudí z môjho okolia si myslí že ak idem cvičiť yogu tak tam len sedím  na podložke v tureckom sede a dýcham. To je veľmi mylná predstava. Ani by ste neverili aká môže byť yoga náročná a tak isto  ako dokáže vytvarovať postavu a  zlepšiť ohybnosť. 
S Yogou som začala asi pred rokom a pol keď si moja mamina spravila kurz a začala sa yoge venovať. Najprv som začínala  len doma  a skúšala som si rôzne pozície. Vtedy som sa nevedela dokonca ani predkloniť ( čo je dosť smutné ) Postupom času ma to veľmi chytilo a cvičievala som yogu každý večer, ale stále len doma. Neskor som sa rozhodla prísť k mamine na hodinu a skúsiť si to naozaj. Bolo to oveľa ťažšie haha. Veľmi som sa pri tom zapotila a zistila som, že to nie je len o daných pozíciách ale aj o dychu kondičke a svaloch. Ako som na yogu chodila stále častejšie bolo pre pre mňa stále jednoduchšie až som na koniec úplne vládala. Ak nemáte radi aerobik zumbu a  podobné veci určite skúste Yogu je to kľudné cvičenie pri sviečkach a príjemnej hudbe pri ktorom sa odreagujete  ale dáte si aj poriadne do tela. 
+ pridávam pár fotiek z môjho cvičenia






Tieto fotky sú staré už asi pol roka a chcela by som niekedy nafotiť nové pretože viem ďalšie nové skvelé cviky. Dúfam že sa vám príspevok páčil a že som vás aspoň trošku inšpirovala k cvičeniu ( aj keď momentálne sa ani ja sama neviem k tomu dokopať) a niekedy skúsiť Yogu. Pekný deň.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára