Christmas nails

Dnes som si pre vás pripravila článok o Vianočných nechtoch. Ukážem vám pár lakov ktoré vo mne evokujú zimu a Vianoce.

Today´s post is gonna be about Christmas nails. I will show you some nails polishes which evoke me winter and Christmas.




Čierna farba ku mne počas zimných mesiacov nepochybne patrí. Ako na oblečení tak aj na nechtoch. Na Vianoce ho stačí vyzdobiť pár trblietkami a je to ! 

Black colour is my favourite. I like to have my nails dark. At christmas time you can only use glitter top coat and your Christmas nails are done.

 (Calvin Klein- Black)


Pomaly prechádzam z najtmavších farieb k menej tmavým. Tento modrý lak  má nádhernú farbu ale bohužiaľ nie som s ním úplne spokojná tak isto ako so všetkými Pupa lakmi. Myslím si , že kvalita nezodpovedá cene.

This nail polish is in beautiful coulour but I really don´t like the qualitty. It´s very bad. I think that It´salso too expensive.

  (Pupa - China Blue)


Milujem tento lak, je to jeden z mojich  naj naj obľúbenejších. Je úplne tmavo fialový s trochou shimmeru ktorý sa ukáže iba na slnku. Navyše je aj kvalitný a skvele pigmentovaný.

I love this nail polish. It´s one of my favourite. It´s in very dark violet colour with a bit of shimmer which you can see only during sunny days. It´s also very good pigmented and cheap.

(Catrice- 32 The dark knight)


Tento hnedo-burgundy lak mám už veľmi dlho ale úplne som naň zabudla a objavila som ho až teraz a som za to veľmi rada lebo je krásny.

I have this brown-burgundy nail polish for a such a long time and I forgot about it. And now I found it and I´m in love.

(H&M-French Kiss)

Najlepší z najlepších.
Tento lak od Catrice je skvelý a lacný veľmi sa mi páči. Stačí  mi kľudne jedna vrstva ale ja si obvykle dávam dve aby dlhšie vydržal. 

The best from best. This nail polish from Catrice is amazing and cheap and I like it so much. It´s pigmented and I love ittttttt.

(Catrice- 17 Caught on the red carpet)


Tento lak pre mňa predstavuje Vianoce je krásnej zlatohnedej farby.

I love this nails polish during Christmas time it´s in beautiful dark gold colour.

(Gosh- 573 Gloden Brown)


 A znova krásny ale nie veľmi kvalitný lak ktorý sa olupuje už po jednom dni a kryje v tretej vrstve ale stále je krásny.

And again beautiful but not very good quallity nail polish. It goes down after one day and it´s also not very pigmented. But I really like the colour of it.

(Pupa- neviem odtieň/ I don´t know the colour of it :( )


 Ak sa vám zdá obyčajná farba fádna môžte použiť takýto  trblietavý lak  ako top coat.
O značke Queen Star som nikdy nepočula, až teraz keď som zistila že mam z tade lak ktorého odtieň neviem a ani neviem kde sa dá kúpiť.

If you think your nail polish is boring you can try nail polish like this.  Use it like a top coat and your nails will be very Christmasy and festive.

1. Calvin Klein- Black
2. Pupa-China Blue
3. Catrice-32 The dark Knight
4. H&M- French Kiss
5. Catrice- 17 Caught on the red carpet
6. Pupa- ??
7. Queen Star- ??




 Dúfam , že sa vám dnešný príspevok páčil prajem peknú sobotu , ahojte!:)
I hope you like this post, have a nice day bye!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára