Lavender Velvet

Ahojte, mojím favoritom na toto leto-neleto sa stala jednoznačne levanduľová farba. Jemná bledofialová, studená so štipkou baby pink. 
Tú farbu som si strašne zamilovala a  plánujem ju vlastniť vo všetkých odtieňoch, či sú to laky, alebo iné doplnky.
 Do  oblečenia  fialovú ťahať nebudem, lebo sa stále   striktne držím čiernej, béžovej alebo zelenej farby. 
Dnes vám ukážem moje krásne dva  levanduľové laky, ktoré budú mojimi najlepšími kamarátkami na toto leto. 

Pupa / Gabriella Salvete

Pupa laky nikdy neboli mojou šálkou kávy. Mala som mnoho odtieňov a druhov ale stále mi  ich kvalita nevyhovovala. Približne po dvoch rokoch som sa odhodlala dať im druhú šancu a myslím si, že sa to vyplatilo. Kedysi sa mi Pupa lak ošúpal po pár hodinách a teraz vydrží asi  2 maximálne tri dni. Aj keď to stále nie je ono som za tento lak rada, lebo jeho odtieň (chladná fialová)  mi veľmi vyhovuje a taktiež  jeho pigmentácia. 
PUPA- 634



Na tejto fotka môžete vidieť môj ďalší obľúbený lak. Kúpila som si ho nedávno a v predajni som ani neváhala. Po takejto baby pink / levanduľovej som túžila už dávno. 




Na fotke mám nanesené 3 vrstvy (stačia aj dve) a vydržali mi od nedele do dnes (Streda) bez akéhokoľvek poškodenia a bez toho aby som musela použiť nadlak alebo niečo podobne. Som z neho nadšená a Gabriela Salvete laky asi pribudnú do mojej zbierky.

Gabriella Salvete- 119







A takto trávim zatiaľ prázdniny. Nič extra iba si užívam  dlhý spánok, čítam si magazíny a vylihujem. 
Ak nemáte čo robiť a hľadáte nejaký seriál ktorý by ste si pozreli môžem vám doporučiť American Horror Story. U mňa to bola láska na prvý pohľad prvú sériu som si pozrela za 3 dni a hneď prechádzam na druhú. Aj keď hororry neznášam toto bolo úplne top. 


 Keď už toľko ospevujem tú levandulovú. Tak som sa rozhodla dať vám tip na skutočnú levanduju. Viem že nie každému táto rastila  rastie v záhrade. Ale táto vec sa dá kúpiť aj v obchode. Je to levandula vo vrecku alebo nejak inak  "naaranžovaná". Dá sa použiť do skrine alebo len tak aby van voňal byt. Ja som si túto nazbierala v záhrade vysuším ju a mamina mi ušije vrecúška do ktorých su ju dám a rozvešám do skrine. Je to veľmi pekné a rozvonia vam to celú skrinu alebo izbu. Takže Levandula toto leto kraluje u mňa nie len farbou ale aj ako rastilnka


Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil. 
Majte sa krásne
 Emma


 

1 komentár: